evakitur

יום שלישי, 4 באוגוסט 2015

אשתו של הנוסע בזמן/אודרי ניפנגר

הפעם אנחנו עם הספר-אשתו של הנוסע בזמן:
טוב זה ספר קצת שונה משאר הספרים שכתבתי(ואכתוב) כאן עליהם..
אחרי שסיימתי את הספר "אהבה בסמטת ג'מייקה" לא רציתי לקרוא עוד ספר..הייתי מוקסמת מידי מנייט ואוליביה (בחיי שאני מרגישה  כמו ילדה קטנה חחח)
אבל אז הספר הזה הגיע...הספר היחיד שהצליח להשאיר לי חור בלב!ממש ככה!

חברה ישבה לי הראש כדיי שאקרא אותו..היא מכירה אותי וידעה שאסרב אבל אז היא אמרה שאם לא אקרא אותו היא לא תביא לי עוד ספרים..(ואסור שזה יקרה)
יש לי קטע כזה שאני קוראת את התקציר..פרק ראשון ואז כמה דפים מהסוף ואם זה סיקרן אותי אז אני קוראת את כל הספר.
היא ידעה שאסרב לקרוא את הספר כי שאלתי אותה אם יש לזה הפיאנד והיא לא ענתה..(נקודה למחשבה..)
אני אוהבת הפיאנד אבל היא טוענת שלא הכל ורוד ולא לכולם יש סוף טוב..את זה אני יודעת!המציאות לא פורחת לכולם ומעדיפה לשקוע בספרים וככה "לברוח" מידי פעם מהמציאות לעולם של טוב!

ולעניין הספר-מה אגיד לכם כמה שלא רציתי לקורא את הספר הזה בסוף התאהבתי!(כמובן שלא מיד)בספר!בעלילה ובדמויות..אוי הדמויות נכנסו לי ללב ומסרבות לצאת משם!
בהתחלה היה קשה לי להתחבר לספר..הוא לא כלכך מציאותי,יותר נוטע למדע בדיוני ולפנטזיה(סורי אבל לא אוהבת ספרים כאלה)

קצת על הספר-
הנרי:בחור שמגלה שהוא יכול לנסוע בזמן..לעבר ולעתיד אבל אין לו שליטה על זה.רגע אחד הוא איתך ורגע אחר הוא נעלם!
ככה הוא פוגש את קלייר והיא היחידה שיודעת את זה עליו.
הספר כתוב מנקודת מבטם של הנרי ושל קלייר ומראה לנו איך הם מתמודדים עם ה"בעיה" של הנרי.
הנרי שנוסע בזמן מילדותו למד מנסיעה לנסיעה איך לשרוד ולהתמודד עם דברים.אין לו מושג מתי ולאן הוא נוסע ולכמה זמן.
קלייר שפגשה לראשונה את הנרי בילדותה ממשיכה לפגוש אותו מידי פעם במקום מסתור שקבעו לעצמם,היא עוזרת לו כמה שרק יכולה(באותה התקופה הנרי גבר שבהווה כבר נשוי לקלייר וכקלייר ילדה/נערה)
הכתובת מתארת לנו את החששות של קלייר בנוגע לעתידם ואת מחשבותיו של הנרי.
הספר כתוב בצורת יומן עם תאריכים כל אחד בתורו.
הספר קצת מורכב ולי אישית לקח קצת זמן לעקוב ולהבין מה הולך בו.

כמה דברים שמאוד אהבתי בספר:
אחד-הוא רשום בצורת יומן אז ככה יודעים בדיוק מה קורה ומתיי (למרות שזה קצת מבלבל כי צריך לעקוב אחרי הרבה תאריכים)
שתיים-כמו שכבר אמרתי מראים את נקודת מבטם של שניי הצדדים.
ככה יודעים מה עובר על כולם והסופרת ממש מכניסה אותו לראש ולמחשבות של הדמויות.
בעייני היא עשתה את זה בצורה מדהימה עם תיאורים מדהימים ועוצרי נשימה!
עד כדיי כך כשלהם כאב גם לי כאב!
שלוש-ככל שקוראים אותו ומתקדמים בעלילה ככה מקבלים תמונה יותר ברור ומבינים מה קורה..זה ממש כמו פאזל שכל החלקים שלו מתחילים להתחבר נכון.
וכמובן שגם בספר הזה העלילה סובבת בסופו של דבר סביב אהבתם של הנרי וקלייר.אהבה פשוטה וחזקה! כזו שכל אחד מאיתנו רוצה!
טוב הסוף של הספר..כבר אמרתי שאני אוהבת הפיאנד.
בסוף בסוףבסוף יש הפיאנד..(תלוי איך מסתכלים על זה!) אבל הוא השאיר לי חור בלב!!!(עדין לא הבנתי אם זה טוב או לא)
מבחינתי זה ספר חובה!!!!!
ממליצה עליו בחום!
לקח לי קצת זמן להתאושש ממנו וזה הספר היחיד שגרם לי לקרוא ספרים שכבר קראתי בעבר כדיי שיהיה לי קצת טוב על הלב..(ואני לא קוראת ספר פעם שניה)

אז אם באלכם לאתגר את עצמכם קצת עם ספר מעולה,מסעיר ומחסיר פעימה-זה הספר!
(ואני בכלל לא אוהבת את הזאנר הזה חחחח)
זהו חפרתי מספיק!



בהמשך אפרסם את הספר הכחול לבן הראשון שקראתי "לורי" (כחול לבן=סופרת ישראלית).
אווה=]

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה